close

今個夏天,我要以最白最靚嘅姿態示人,展現一身白滑嘅肌膚...先奇!慘啦,小女一心以為唔曬就會白番, 但本人一生長期同住陽光玩遊戲,之前去旅行男朋友買左枝聽聞好掂嘅防曬,結果對我一d用都無☹我諗而家防止已經無用,要係根源美白啦!

真係唔可以唔讚我男朋友,知我想美白竟然有眼光一次咁大把,唔知係邊度聽過Clarins個名去左買枝真心好用嘅美白精華俾我http://www.clarins.com.hk/zh/%E4%B8%89%E9%87%8D%E9%80%8F%E7%99%BD%E5%85%89%E6%84%9F%E7%B2%BE%E8%8F%AF/white-plus-brightening-serum_hk/ 佢有陣淡淡嘅櫻桃味,查起尼唔會笠,適合夏天查,而且用大家都知曬黑係唔會均勻,搞到磈面好似好污糟咁,枝精華竟然可以均勻番膚色,雖然唔可以話美白得好快,但起碼磈面係亮白左而且係同一隻色,同埋呢d係需要耐性,唔急得嘅,但已經拯救左我好多,超感動!本身已經美,無幾耐就白埋啦,yeah!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    rubyf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()